Joskus johdatusta on vaikeampi nähdä. Minun ikkunastani näkyy
tuikkiva valo. Puhuin erään uskovaisen kanssa nähdessäni sen.
Sanoin hänen muistuttavan tuota valoa.

Eräänä päivänä oli niin sumuista, että en nähnyt tuikkivaa valoa.
Tiesin kuitenkin, että se oli siellä, kuten minun on nytkin oltava
varma, että tieni on viitoitettu ja johdatukmseni on valmis, vaikka
en vielä näe sitä. En tiedä mitä minun tulisi tehdä seuraavat vuodet
Herran seuraamisen lisäksi.


Miten voisin toteuttaa parhaiten Jumalan Tahdon. Jumala tietää
sen ja näkee, mutta minun on odotettava sitä. Ei tietenkään
rukoilematta, vaan katseltava ympärilleni.

"Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan."

ps. En ole kadonnut mihinkään. Söin vain 3 antibioottikuuria poskiontelotulehdukseen, joka äityi pahaksi ja minä tulin todella väsyneeksi. On ilo tulla takaisin. En edelleenkään ole nähnyt muiden kirjoittavan vieraskirjaani kuin Katin. :) Siunausta Teille kaikille!